möhö

hejsan :)!
i helgen har man då varit i stugan men vi kom hem igår eller jag och emma gjorde de mamma och kent stanna kvar dom kommer hem idag!
idag ska jag rida ponnybusen ^^!<3

jag ska börja rida henne två gånger på en dag för hästar är vana att springa mkt och de tänk bara ridskolehästarna :P dom rids 3 gpnger pär dag i 60 min och en lektion är de nån som sitter ocn rycker dom i munnen och sparkar och allt så kirran klarar nog av ett hårt pass och ett lungt pass..
Edwina alexander gör ju så med sina hästar :P! och ni ser dom klarar de haha fast dom är ju tävlings hästar då men kirran kmr bli en snart :D!
haha ja jag har gjort ett litet schema hur jag ska rida och de:P!


nu kommer en liten film på ponnybuset!! ^^!






jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: daniella

haha, åh, synd då. men jag kan nog inte bli dummare än vad jag redan är!

hahaha :)

fast nu har jag ju roligare iaf.

2009-06-21 @ 12:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0