HAHAHA

HAHAHAHA VAT NI VAD JAG GJORDE I MORSE?! JO JAG FÖRSOV MIG HAHAHAHAHA! vaknade fan 08.14 elr nå sång oj oj oj och jag var på skolan 8.25 typ :D!
IDAG ÅKER OLLI TILL STOCKHOLM SEN UTOMLANS :'(<3
bu bä lä knä haha de rimma :D!
hihi idag har jag och olli myst med hästarna ^^
de blev lite busridning :D! och haha kirran stack in i skogen med mig -.-' och jag satt där utan träns och sadel och ba : HAHAHAHA KIRRAN HAHA SLUTA HAHAH
och herman ja vad gjorde han?! han drog ner huvudet och HOPPA upp i luften upp ner upp ner och olli satt där i halsring och ba : HAHA HERMAN HAHAH


SÖTASTE <3


DE BÄSTA I MITT LIV <3

AHHAHA HERMAN : SPARK
KIRRAN: ÖHÖ?
JAG : HAHAHAHAHAHAH

MED DIG KAN JAG VARA DEN JAG ÄR <3

lova mig en sak.. lämna mig aldrig för de är du som är mitt liv nu <3

Kommentarer
Postat av: daniel

hihi, sommrigt sommrigt!

haha, okej, skoja, det var för bögigt.



men söta ni är!:)<3

2009-05-27 @ 07:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0