yeeah!

haha hej hej :) har inte skrivit på 1-3 dagar!
ja men iaf så har jag varit me stig olli och daniel och vi hittade ett par nya bästisar :D! okej dom går typ i 4an men ändå haha ja sen när vi cykla efter dom så ramlade såklart stig me cykeln :| men de gick bra :D!
och sen har jag sovit hos olli från igår till idag :D! och för er som inte fattar så hände allt de där igår och juste. vi var och badade på näset också :D! de var varmt i vattnet men sen när vi kom upp börja jag frysa så jag badade bara en gång men stig och olli bada två : )!

sen har min syrra ridit igår också och de gick helt bra :D
haha vill fan att hon ska börja rida igen :D!

slänger upp lite bilder nu : )!

  DASH TURKIII JAG ÄLSKAR ER <3

yeye dash turkii<3

dash turkiiiii släng er i väggen för min syster rider bäääst :D<3hahahahhaha ser ni solglasögonen och allt ;D!


yeea yeea :D! hon rider på min häst min lilla häst tjalalalala :D!

min syrra riderr haha hon har fan ridit bättre än mig en gång i tiden :|

höhö häjdäää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0