haha sorry

sorry för dålig uppdatering
i sorry bitches men jag har ett liv!
haha ja de är ju som då sommar då ska man ju inte sitta inne :O!
men men
igår iaf så cyklade jag daniella och olli till starre :)
och köpte godis haha och på dit vägen cyklade en liten skitunge in i mig och olli :O!
för jag skulle svänga av så att han skulle få plats för vi tog upp hela vägen och sen så svängde den där jeffla blinda ungen också och hallå jag har ju inte ögon i nacken :O! så han cyklade in i oss och ba : MEN VAD HÅLLER DU PÅ MED?
MMM VAD DUM DU ÄR och räckte ut tungan :O!
och då jag ba : haha vafan :O?!
aja sen forts vi och cykla haha
nu ska jag fixa min blogg bitches vi ses :)!


Kommentarer
Postat av: olli

haah så omoget att skriva bitches i varenda mening ;);) puss älskar dig sarabög :D

2009-06-16 @ 14:09:02
URL: http://ooooolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0