en saknad!

hehe nu tänkte jag göra ett inlägg om alla hästar jag saknar!
fast inte om quda för hon har ett helt eget inlägg för hon betyder mest!!!

okej vi börjar med


pucci. han var en häst som jag lånade från östragård jag fick 2 veckor med lillgubben men jag önskar jag fick mer! om inte skadan hadde kommit upp igen hade han varit min!






saknar dig lillgubben <3


okej sen tar vi :

Monic
min första häst, hon var från östragård, jag hade henne i 4-5 månader . hon krävde en mer ruttinerad ryttare eftersom hon var en ponny som tjurade och bocka och sparkabackut och jag kunde inte hålla mig kvar för jag var 11-12 år och då fortsatte hon bara att bocka av mig, så jag blev rädd och tappa allt.






och sen pärla!

hon var en storhäst som jag skötte, hon lärde mig jätte mycket! våran tid var 2006 sen försvann hon upp i hilmen.. har tyvärr ingen film på henne med de kommer!

jag saknaar dig<3



haha och sen då måste ju den gammla klassen också få vara med här (A)

haha fan vad roligt vi hade :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0