HAHAHAHAHA

HAHAHAH min syrra duschaa för ett tag sen... elr okej typ vid 18.00-18.30?!
och så stoppa hon en sån där *turban* och haha hon sitter fortfarande med den -.-'
och spelar sims 2 -.-'
nörd hon är :O 8)
haha men men så är de när man är i holmberg släkten (;!
idag har jag sett på film (igen) gaassshhhhh hihi^^,
men men iaf jag har sett twilight och pojken i randig pyjamas IGEN
fast jag såg inte pojken i randig pyjamas igår :P!
men men iaf så måste jag bara säga att edward i twilight är riktigt snygg :D!
och jacob också för den delen :D! fast edward är snyggre i filmen men
jacob är snyggare irl så (: haha!  
men som sagt dom är bara snygga och jag är inte beroende eftersom man inte kan vara kär i en film -.-'! elr jo visst kan man men jävligt töntigt och typ ba : AAAAAAAAAAAAAAAAA EDWARD ÄR MIN OCH INGEN ANNANS
EDWARD<3 MIG
JAG <3 EDWARD
de är töntnivå på högsta grad -.-!

aja nu ska jag gå :)! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0