olivia

jag kommer sakna dig <3


men du får ha de så trevligt <3
tänk två veckor utan dig
de kommer kännas som 200 år!
Du får sola en massa
och bada en massa
men du får också tänka på mig en massa
även fast du kommer dö

Olli, du kommer dö vid 57 års ålder.

Dödsorsak:

Du tappar din nya svindyra kamera på din tå, brister ut i skrik och råkar svälja din tunga. Tyvärr.
och jag kommer dö

Sara, du kommer dö vid 71 års ålder.

Dödsorsak:

Du kommer att drunka i Nissan.
så älskar jag dig en massa <3
du har varit min bästa vän i 2 år och några månader
vi bråkar hit och dit
men blir alltid samms..
jag vet vad de beror på..
ÄKTA VÄNSKAP

jag älskar dig med hela mitt hjärta tyvärr måste jag sluta skriva nu annars kommer inte ens gud orka läsa allt jag har att säga om dig! för du är en sån bra vän och jag älskar dig <3


DANIEL-LA DU ÄR OCKSÅ BÄST<3 DE VET DU DU ÄR EN ÄNGEL UTAN VINGAR
8 ÅR MED DIG NU <3
jag älskar er båda <3


daniella är hon längst till vänster
sen kommer olli som ligger breved
och ni är bäst<3
sen kommer jag -.-'
sen är de lilla stig och du är också bäst<3 jag känner inte dig så jätte jätte bra
men du betyder gumman <3


Kommentarer
Postat av: Foki

Svar: tack så jättemkt för den här fina kommentaren/komplimangen! det fick mig att sken upp som en sol! jag blev super glad!

Så himla kul att du uppskattar bloggen, det betyder massor :)



jag kommer att ta upp det här om håret på bloggen så småningom ^^



Kramar från Foki :)

2009-05-24 @ 13:18:45
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0