stan!

Tjoheej! kom just hem från stan me elli :)
VI FICK VÅRA EFTERLÄNGTADE BALLONGER :D<3!
men sen mörda vi dom genom att kasta dom i vattnet och kasta stenar på dom (A)! jag mördade båda två först min sen ellis :D! ellis var gul och ful min var röd och fin :D!
aja men asså gud! idag på stan höll elli på att gå in i gustav :| haha hon typ : OJ
haha och jag ba : gaah elli -.-' x)
så gustav om du läser de här vilket jag inte tror att du gör men om du läser de så var de elli som höll på att gå in i dig och inte nån annan idiot haha x)
Ja sen har vi ridit idag också och de gick bra :)! nu ska jag ladda upp bilder från dagen :D!


HaHa ja de var allt :)
Juste imrg ska vi kanske och bada på boden badet och hon ska kanske sova här ikv så de blir chillit :D!
haha nej ska dra nu hejjssssss<3

GLÖM INTE ATT RÖSTA VEM ERAN FAVORIT ÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0