tjo bre :D

whats up?
haha skoja x)
!

idag jag inte gjort så mkt :) tänkte ladda upp lite bilder till bloggen snart '',
haha idag skulle jag och olli orientera.. men de gick jo som de gick vi hittade inte en ända sån där sak -.-'
så vi följde efter rille och david (H) men sen tappa vi bort dom :O så då for vi hem till olli sen till sundis haha,
nu gör jag inte så mkt som sagt jag väntar på att kunna vara me ollli
hahaha
juste idag hade vi tjejslaggis ( på skoj ) haha jag vet inte riktigt vart de började men mitt och daniels underlägg blev paj :(
elr dom där papprena vi har i haha daniel-la tog sönder mitt och jag hennes sen så gjorde olli nå på min jag tror hon rev i de så då skulle jag hämnas och vi sprang ut i korridoren och de slutade me att olli ramla in i väggen me huvvet :( så hon gick hem för hon hade så ont<3 hoppas du mår bättre <3

ja sen hade vi engelska och ja sen slutade vi x) haha nu ska jag ladda upp lite bilder






jag har fotat me min <3<3NIKOND60<3<3


Kommentarer
Postat av: Daniella

sv: ja, vi måste försöka och lova mig att aldirg lämna mig även fast allt inte går som det skulle!<3

2009-05-20 @ 14:57:12
URL: http://daniellaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0