tjoheeej :)! P.S glöm inte tävlingen :)!

Och du klickar då här för att komma till tävlingen :)
Eller så blädrar du bara ner :)
idag har de då varit skola -.-!
hööhhö vi hade flyttat borden och höjd dom och allt och ann-sofi fick typ damp :O!
sen när vi fixat tbx borden så sa hon ba : ska vi flytta så att alla bord står som ett U?
vi ba : åååååh ja :D!
och sen så gjorde vi de.
de blev ganska tomt i mitten med vi kan göra som affe sa haha att de skulle vara en sån där stol som man rullar på i mitten där lärarna satt och sen behövde dom ba rulla till en typ ba : ELIN HERE I COME!
haha de skulle vara roligt :)!
sen på matten så satt jag och daniella ute och jobba asså ute ute inte i nån korridor utan ute i solen :) de var sköööönt
sen på språket spelade vi kubb :)
jag går ju eng/sv och då brukar vi alltid göra nå roligt på fredagar :)!
typ se film elr spela spel ^^.
och jag måstee säga att Pierre Robbe Viktor och Sebbe är väääääääldigt dåliga förlorare -.-!
haha oj oj oj.
sen sitter jag här nu och väntar på att fara och handla med mamma!
undra om jag får med nån B&J hem :) hoppas de iaf :)
ja just nu snackar jag med daniella på msn och hon är joooolig haha jolig=rolig hehe
haha
nnu ska jag gååå
JUSTE
de blir ingen bloggning i helgen x)
ska till stugan -.-!
aja jag överlever väl haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0