hahaha <3

BLONDINER HAR MER KUL BITCHES ! :D!


för brunetter är ju heeeelt dumma :O!


-Vet du hur man får en brunett att skratta på
 midsommarafton?
 -Man berättar en rolig historia på julafton


Vad är det för skillnad på en
brunett och yttre rymden?
-I yttre rymden finns det hopp om
intelligent liv!

Vad är det för likhet mellan en
brunett och en tom ölflaska?
-Båda är tomma från halsen och
upp!

Vad kan slå en brunett utan att hon märker det?
-En tanke!!


haha oj oj oj så sant :O!
TA DE INTE PERSONLIGT DANIELLA JAG HAR OCKSÅ VARIT BRUNETT OCH DUM!
HAHAHA


Kommentarer
Postat av: daniella

haha, tyst!



Brunett och het

Tack jag vet

2009-06-16 @ 17:11:17
URL: http://daniellaaaa.blogg.se/
Postat av: daniella

haha, vad ska du säga nu då?

är jag inte dum nu när jag inte är brunett längre, eller vad?



haha :)

2009-06-20 @ 18:28:58
URL: http://daniellaaaa.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack då :'(



Ne, jag skojja bara ;D

2009-06-23 @ 16:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0