Barraquda

Ja nu tkr jag att om de är nån som är värt ett helt eget inlägg här så är de barraquda! en häst som gjort otroligt mkt för mig! visst hon kanske inte var den snällaste för hon var ganska tjurig men jag vet inte riktigt vart jag ska börja?!
de kommer aldrig gå att beskriva min saknad och kärlek till denna underbara ponny, de kmr ta år och dagar!
Hon var bäst bättre än kirran, bättre än pärla, bättre än wiktorin , bättreän dig!
Den här ponnyn  var speciel! och jag saknar henne sjukt mkt.
jag tror inte ens att mina närmaste kompisar elr min egna mamma kan fatta hur mkt jag saknar henne
så om ni läser dehär JAG SAKNAR HENNE MER ÄN VAD NI TROR! MYCKET MYCKET MYCKET MYCKET MER ÄN VAD NI TROR FAKTISKT!
Jag vill ha dig tbx saknaden svider.
jag visste inte att jag gjort livets största misstag!
Jag visste att jag skulle sakna dig men inte såhär mycket,
Jag visste att de skulle vara svårt utan dig
men inte såhär svår.

Jag saknar det.
Jag saknar dig.
Jag hatar de jag gjort.


Kommer du nånsin tbx?
du vet inte hur mycket du betyder
varge gång jag blundar då ses vi
när jag pratar om dig de är då jag skryter mest även fast du inte är min
jag saknar dig
för varje
minut som går
jag vill inte förstå
jag vill att tiden ska gå
vill att du ska vara min bästa vän igen.


du kommer alltid vara den bästa
du kommer alltid vara den rätta
du kommer alltid vara min bästa vän
du kommer alltid vara den största delen av mitt hjärta!

Jag lovar vi ses snart,

ÅÅH SNÄLLA JAG BER DIG BARA OM EN SAK TILL!
OCH DE ÄR ATT KOMMA TBX TILL MIG
JAG SAKNAR DIG
FATTA DE
FATTA
FATTA
FATTA
!
!
!
!
!
!


nej nu kan jag inte skriva nå mer för nu kommer tårarna..


de skulle alltid vara vi!


låten är typ exakt om oss....<3




där kunnde jag inte ens tänka tanken ett sälja dig.... jag saknar dig..

ja eftertexten stämmer ju typ :O!

Kommentarer
Postat av: Josse

Tro mig Sara jag vet, ingen kommer någonsin förstå hur mkt jag saknar henne, & ångrar att jag sålde min bästa vänn! Fan livet kan vara orättvist, spec när sådan stark kärlek som vi hade mellan Quda bara försvinner, Fan vad jag saknar henne! å älskar henne som fan även om hon inte är min!<'33333



I missing you, And I'm still in love with you honey <'3

2009-05-20 @ 22:53:31
URL: http://josefinstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0