dressyyyr!!

haha ja idag har jag tränat dressyr x) kännde mig som värsta proffset haha nej men bosse å sanna tog kort hela tiden haha x) papparatziii(H)
dressyrträningen gick SKITBRA :D! och min ponny är pånny bäääst<3
haha ja jag laddar upp bilder sen också x)
elr ja jag laddar upp bilder nu x)

haha var tvungen x') myraaan <3

HELL YEEEAA vrid nacken av er :D!


vaddååååå snygg :D? NEJ VI ANDVÄNDE INTE SNODD PÅ HENNE  FÖR ATT HON SKULLE GÅ I FROM
VI HADE DEN FÖR ATT HON INTE SKULLE TJORVA OCH SLITA I MUNNEN!ehe.... dressyr pånn :D? ASSSÅ SHEEEIIIT kolla steget :O
en cool brud i solglasögon haha x)

<3


ja de var allt :D

Kommentarer
Postat av: Loella

Tja! Hittade hit via pixbox! Jättefina bilder på en vacker häst! Bra jobbat :)

2009-05-25 @ 13:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0