hej hej :D!

tjohej
sitter här me farmor och emma :)
de spöregnar och de har åskat här tidigade usch jag hatar åska!!!!
tur att jag hann rida innan de iaf :D!

Ikv ska jag och emma se på film :)!
de blir twilight och pojken i randig pyjamas!
vi har redan sett en film och den var bra :D! vet inte vad den heter men de var en riktig tjejfilm iaf :)!
och sen ska vi ju äta en massa godis och sånt också :D!

jag har ju hört talas om twilight men aldrig sett den så de är väl på tiden nu x)?
då ska jag se om den är så överdrivet bra som alla säger! men jag menar de är bara en FILM och en BOK! ååh blir så sur när alla typ ba : AAH GASH TWILIGHT ÄR BÄST AHAH DE ÄR BARA 150 DAGAR KVAR TILLS NÄSTA BOK JAG HAR TYP REDAN ALLA MEN JAG MÅSTE HA DEN ANDRA JAG HAR DEN REDAN FAST PÅ SVENSKA MEN JAG MÅSTE HA DEN PÅ ENGELSKA AAAAAH GAASH TWILIGHT <3

hahah jag hatar såna mäniskor ta inte illa upp evelina dig älskar jag <3 haha


ja så ikv blir de väl film då :D!


den ska visst handla om andra världs kriget och ja :) och auschwitz!



och den vet typ alla vad den handlar om så ja (;



yeye dash turki hejdå (;)


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej där! Hur mår du idag då? =)

Kram!

2009-05-23 @ 19:11:18
URL: http://kladdiggris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0