hejsan :D!

haha sitter här och myser och lyssnar på TROFAST<3
bäst bäst haha
aja idag har jag och elli badat i 5 timmar hehe (C)
sen ska jag dressyrträna och sanna ska följa :D<3
jag tränar för hennes mamma och då skulle sanna följa med!
SANNA JAG SAKNAR DIG!
haha
jag kmr ihåg den dagen jag började vara med dig! quda och pucci var på lrk och jag stod och mockade och sen kom du och vi sa hej och sen ba börja vi vara med varandra x) haha kmr du ihååg när vi busade i hissen på lrk x)?
de var roligt!
men iaf blev helt glad att hon ville följa :D!
slänger in en låt med trofast också :)!
den passar fan på mig och kirran <3
iaf de här :

Denna häst hon är finast i världen
Så fin att det inte ens går att beskriva med kärlek
Ingen kan gå i mellan, stöta bort eller förstöra oss
det finns nog inga hästar som dig
Så snäll, söt och så underbar
Du är den som betyder mest
Och när jag snackar om dig ja det är då jag skryter mest
Du får mig att tänka annorlunda
Jag tänker på dig varje gång som jag blundar
Jag stänger mina ögon och då ses vi
Jag tycker om denna häst och det vet ni
Du är min ängel och du betyder visst
Utan dig vid min sida skulle jag få syrebrist
Du är mina andetag, hela mitt liv
och du vet att jag gillar dig <3

hah jag har ändrat lite x) elr ja de ska stå människa men jag skrev häst :D!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0