helloooo!

hejsan!
idag var de då skola -.-'
VI HADE MATTE PROV!
men de gick bra hoppas jag hehe x) men de var bråk och sånt så de var typ ganska lätt och procent var de också x')
aja sen efter skolan så red jag med olli! vi red barbacka och ut i vattnet de var jätte mysigt :D!
sen så har jag och olli stoppat upp hennes stutts matta idag x) de gick som de gick haha allt blev typ fel men nu är de rätt så har vi hoppat lite också x) de var typ jobbigt :O!

imrg ska jag kanske följa olli och hoppträna elr jag ska fota x)
eller så ska jag nog också hoppa haha vi får se :D!

ja nu sitter vi här och är helt trötta x)
haha nu ska jag inte skriva nå mer :D

puss och kyss hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Heeey



Är du ute efter att läsa en grym och intressant blogg så borde du kolla in min!





Följ på blogglovin oxå



mer en det behöver jag väl inte säga??

2009-05-18 @ 20:33:49
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0