hos olli :D!

hejsan :) sitter här hos olli nu ! vi är med daniel-la också :D!
de är ju sissta dagen vi kan vara med henne innan hon åker :(!
hihihi dom har inte packat nå så dom packar för fullt :D!
idag har jag ridit de gick bra :)
jag red ut och tränade på svänger eftersom de är en av dom viktigaste sakerna i hoppn :D!!!!!!!!!!!!!!!
nu ska jag ladda upp bilder från ollis dator :)!


P.S OLLI HAR RESFEBER!


HAHAHA JAG OCH OLLI SOMMAREN 2007<3 AAHHAHAHAH



HAHA jag och kajsa sommaren 2008 hahahahahahhaha :D! DISSA MITT ÖRA :o!




hihi jag och daniella :D! hahaha ser ni märket jag har i pannan (A)

HIHI JA DISSA MIG! KOLLA BOOSKKIIIIIIII

BOSKOOO och myran hahaha sommaren 2008 :D!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0