SEG

Daniella säger:

haham ja du

Saraaaah säger:

:D
Daniella säger:

är det engelska elelr svenska

eller

Saraaaah säger:

svengelska

elr skicka de jag skrev x)

Daniella säger:

YTSÖROEUA

Saraaaah säger:

de ska vara : DYTÖROEUA

 DYTÖROEUA

gissa

vad

de

är

NEEEIIII

DYTSÖROEUA

SÅ SKA DE VARA HHAA

inga fler ändringar nu

hade bara missat några bokstäver

Daniella säger:

mm, några

då ska jag se

svengelska sa du?

Saraaaah säger:

haha2

aa

Daniella säger:

att jag är sötast&bäst?

haha

Saraaaah säger:

nää

Daniella säger:

nej jag fattar inte, jag menar dy?!

Saraaaah säger:

YOU ARE STÖRD-.-'

Daniella säger:

HUR I HELA FRIDEN FÅR DU TILL DE?!

Saraaaah säger:

DYTSÖROEUA

Daniella säger:

ja..?

Saraaaah säger:

YOU

ARE

Daniella säger:

vart är you

Saraaaah säger:

STÖRD

YOU

Daniella säger:

dut=you?

dyt

Saraaaah säger:

NEJ

EFTER D ÄR Y EFTER R ÄR O EFTER E ÄR U

Daniella säger:

DYT=youSÖ=areROEUA=störd

Saraaaah säger:

MEN JAG STOPPA DOM INTE I ORDNING PUCKO -.-'

Daniella säger:

VA?!

ÅHGUD

HADE INTE DU I ORfNING

Saraaaah säger:

YOU=YOU ARE=ARE STÖRD=STÖRD

Daniella säger:

??!?!?!?!

Saraaaah säger:

Daniella säger:

jag hade ju ajm a bajbi görl

det var ju i ORDNING

ÅH GUD

Saraaaah säger:

åååh -.-'

Daniella säger:

gud vad stört

Saraaaah säger:

sega djävlul

Daniella säger:

men hur i fasiken ska jag veta att du har blandat i massa bokstäver som inte alls ska va med?1

Saraaaah säger:

ALLA BOKSTÄVER SOM ÄR DÄR SKA VARA MED

Daniella säger:

åh, jag fattar inte

men skitisammen

eller skit i skiten


HAHA du är ju segast <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0